Pagina's

dinsdag 25 juli 2017

Nog even niet op vakantie

Morgen zouden we normaal gesproken op het vliegtuig zijn gestapt.
Maar helaas loopt het anders.

Vrijdag werd Riche ziek en die is eigenlijk nooit ziek. Hevige diarree, braken en buikpijn.
Omdat ook Dominique ziek was en zowel Francesca als ik zaterdag ook verschijnselen kregen maakten we ons niet zo heel druk.

Zondag toch maar langs de HAP, beetje wazige arts en volgens haar was het gewoon buikgriep en kwestie van uitzieken.

Maandag van de eigen huisarts iets tegen de misselijkheid gekregen. Dat hielp niet echt, tegen de diarree was niks te doen, hij slikt vanwege zijn ontbrekende dikke darm al loperamide en had daar nu al de max dosis van op.

Vanmorgen kwam de huisarts weer en die stuurde hem naar het ziekenhuis daar ligt hij nu. Aan het infuus en verder gebeurd er nog niet zoveel.

We wachten af en hopen maar dat hij snel beter is.

1 opmerking:

  1. Lieve Catharina,

    Vandaag lees ik je blog (inhalen achterstand ivm de vakantie) en lees ik dat Rich in het ziekenhuis ligt!
    Wat een schrik!
    Hoe voelt hij zich nu?
    Nog steeds last van alle klachten?
    Ik hoop dat de artsen gauw kunnen achterhalen wat er loos is en dat er iets aan gedaan kan worden.
    Heel veel beterschap en sterkte gewenst.
    Niets is erger als onzekerheid.

    Liefs en een dwarme omhelzing van mij.

    BeantwoordenVerwijderen