Pagina's

dinsdag 25 oktober 2016

Weer onderweg

Gisteren de eerste dag dat ik begon in Tiel op het VSO.
Vorige week was het daar vakantie, dus het begin was wat rommelig omdat mails nog niet waren gelezen en men dus niet wist dat ik kwam .
Maar dat kwam snel goed.  Gisteren meegelopen met de duo en vandaag met de zwangere, haar laatste dag.
Een leuke groep lijkt het me, verschilende niveaus, maar allemaal laag.
Op dinsdag in deze groep, voor de maandag en woensdag nog wat onduidelijkheid; maar ik werk er 3 dagen dus dat wijst zich wel.
Er werd al gelijk gevraagd of ik mee wil doen met scholing EIM. Kan ik ook eindelijk scholing in het leraren register zetten.
Vandaag krijg ik sleutels en meer van dat. 
Reizen is nog een dingetje. Ik ben niet zo van het auto rijden in het donker, dus ik dacht ga met OV.
Dat is eerst 10 minuten lopen dan bus, dan 10 minuten wachten op de trein.  35 minuten trein en 15 minuten lopen.  En dat tikt qua kosten ook best aan.
Volgende week met de auto en dan zien wat prettiger is en kijken of er iets van een abbo is.
Nu weer  op weg en ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten