Pagina's

vrijdag 21 oktober 2016

Happy happy moment #42

Al een poosje geleden had ik mijn CV naar het bestuur van onder andere de school waar miijn usje werkt gestuurd.
Niks terg gehoord, tot een paar weken terug de St Maartensschool belde of ik op gesprek mocht komen. Helaas was de andere kandidaat jonger (net van de PABO hoorde ik gisteren) en dat paste beter bij de onderwijs assistent.

Daarna weer niks gehoord en vorige week ineens een belletje of ik op gesprek wilde om als invalkracht te werken.

Dat wilde ik wel en gisteren was het zover. Een heel prettig gesprek voor een min/max contract en daarin een zwangerschapsverlof.

Ze zochten 2 leerkrachten en hadden drie kandidaten.
Nog voor ik thuis was werd ik al gebeld. Ze wilden me graag aannemen, vanaf aankomende maandag ga ik een zwangerschapsverlof invullen en daarna tot het einde van het schooljaar een min/max contract.

Ze wilden me graag voor het VSO, daar heb ik weinig ervaring in maar ze hadden er vertrouwen in dat ik dat aankon.

Leuk, ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten