Pagina's

dinsdag 26 juli 2016

Lang gezocht, toch gevonden

Riche heeft de middelste 3 weken van de zomervakantie van de regio zuid vrij en in die periode zouden we er ook tussen uit gaan. Maar ik kreeg een telefoontje of ik in de eerste schoolweek van regio midden een proefles wilde komen geven naar aanleiding van een sollicitatie.

Dat wilde ik wel, maar dat betekende dat we onze vakantie plannen moesten aanpassen en alleen nog maar van maandag tot maandag weg konden voor 2 weken.

Dus ik zoeken en zoeken en zoeken, en vond maar steeds niks wat en leuk leek en betaalbaar was. En niet te ver weg want we wilden niet zo heel ver rijden, dus geen zuid frankrijk, spanje en dergelijke.

UIteindelijk heb ik vanmorgen wat gevonden en gelijk geboekt.
Op een camping in de buurt van Valkenburg (fietsafstand). Een stacaravan voor een leuke prijs. Olli gaat lekker mee en de fietsen (en de straks arriverende fietskar voor Olli) en de skottelbraai. Kortom dat gaat helemaal goed komen.

Heerlijk, ik heb er zin in. En dan na de vakantie flink verder sparen zodat we voor de volgende zomervakantie weer een camper kunnen kopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten