Pagina's

dinsdag 1 december 2015

Nieuwe update cardioloog

In Rome werd ik gebeld door de cardioloog ( ipv de bel afspraak op 16/12)  dat ze het Radboud ging bellen.
Blijkbaar vond het Radboud het nodig dat ik snel kwam want ik werd in Rome gebeld dat ik 2 december moet komen. 
Ik ben benieuwd,  hoop dat ze zeggen dat het niet zo erg is,  maar ik ben bang dat de boel open moet.
We wachten maar af.

.......................................................................................................................................................

Woensdagmiddag naar het Radboud geweest. De Cardio chirurg heeft gekeken, gevoeld, geduwd en getrokken en ook nog overleg met de professor gehad.
Conclusie: Het borstbeen zit goed aan elkaar, de gleuf wordt veroorzaakt door het onderhuids vetweefsel waarvan de hechtingen gesprongen zijn. Dat groeit vanzelf weer aan elkaar.
De pijn en gevoeligheid heeft gewoon tijd nodig en zal uiteindelijk ook over gaan.

Kortom niks ernstigs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten