Pagina's

donderdag 24 september 2015

Wat in het vat zit..................

Deze zomer heeft Riche weinig vakantie gehad, troubles op het werk en al wat dagen vrij toen ik uit het ziekenhuis kwam.

Mijn vakantie was alleen maar herstellen en revalideren.

Daarom heeft Riche eind november nog een weekje vrij en heb ik net een  stedentrip geboekt.
We gaan 4 dagen naar Rome met het vliegtuig in een hotel op loopafstand van de Sint Pieter.

Maandag ochtend heel vroeg vliegen we al heen en donderdag aan het begin van de avond terug. Dus echt 4 dagen daar.

En als we dan donderdag avond terug komen kan ik mijn tas opnieuw inpakken want vrijdagmiddag ga ik op Crea weekeinde.

Ohh ja en de zondag ervoor heb ik een creatieve workshop. Kortom er komen erg leuke dingen aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten