Pagina's

dinsdag 18 augustus 2015

Revalidatie

Inmiddels is dit de tweede week van de revalidatie. Wat zal ik er van zeggen.......................

Er zitten inclusief mezelf 4 mannen en 2 vrouwen in de groep. De jongste ben ik en degene die het eerste boven mij komt scheelt 6 jaar met mij.

De andere 5 hebben allemaal een hartinfarct en 1 of meerdere omleidingen gehad, dus weliswaar ook een open hart operatie, maar om een hele andere reden en ook minder zwaar.

Ik had gehoopt op minstens 1 lotgenoot, ook al omdat ik via internet ook geen lotgenoten kan vinden met een nieuwe aorta klep en een nieuw stuk aorta boog. Maar helaas.

De revalidatie is pittig, maar tot nog toe goed te doen.

Thuis ben ik met Olli ook al weer aardig aan de wandel, zaterdag zelfs alweer een rondje Rijkerswoerdse Plas gedfaan.

Met 2 mede hondenbezitters en hun honden, Ik durf dat nog niet alleen.

Binnen de wijk wandel ik wel alleen met Olli de kilometertjes weg, de ene dag meer dan de andere.

Het herstel gaat langzaam, en de ene dag beter dan de andere, maar ik zie en voel duidelijk vooruitgang.

Ik kom er wel...................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten