Pagina's

zaterdag 20 juni 2015

Van alles

Met allle overdenkingen van de afgelopen periode, kwamen en paar dingen steeds terug. 
Ik wil graag een vaste baan in het onderwijs maar ook bij een hobbyartikelenwinkel en dan workshops geven zie ik wel zitten.
Ik wil dus echt meer aan mezelf gaan werken
Workshops bij levine van doorn volgen bij voorbeeld. Maar een heel stel meer.
Ik wil van mijn hobby's veel meer mijn beroep maken en tijdens de herstel periode die weg in gaan slaan er echt werk  van gaan  maken.
Mocht je dus tips, tops, ervaringen of een baan voor me hebben  volgt als dank zeker wat lekkers.. en school of hobby winkel kunnen rekenen op wekelijks vers gebakken lekkers voor bij de koffie.
.
Ik heb het gevoel dat dit het ultime moment is hiervoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten