Pagina's

dinsdag 2 juni 2015

Craftorij zomer challenge

Bij de craftorij is het weer tijd voor de zomerchallenge.
Elke dag van 1 juni tot en met 31 juli komt er een opdracht.  Deze maak je op een hema correspondentie kaartje.

Vorig jaar heb ik niet alle opdrachten gemaakt omdat we een deel van de periode op vakantie waren.

Die jaar zal ik een deel van de periode in het ziekenhuis liggen,  maar de opdrachten en de bijbehorende foto mappen blijven op Facebook staan,  dus inhalen kan altijd nog.

Vorige week en de week ervoor waren er oefenopdrachten en 1 juni begon het echte werk.

De 1e opdracht was gebruik meer dan 2 labels en de 2e maak gebruik van een quote.

Het 1e achtergrondje maakte ik met verdunde inka gold. Daarna vouwde ik 2 kleine vlopjes en bestempelde 2 kleine en 1 iets  groter label. 

Het 2e achtergrondje maakte ik door een dun laagje gesso op het kaartje te smeren en terwijl dat nog nat was er eierverf op te spuiten.
Toen dat droog was plakte ik er metallic lint op.  Daarna stempelde ik er een quote op en een boeddha.
Als laatste zette ik er wat stippen op met een stencil en inka gold.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten