Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Beetje dipperig

De boodschap van gisteren heeft er wel ingehakt.
Ik voel me heel dipperig. Gelukkig is Riche morgen en zondag vrij dan kunnen we tijd samen doorbrengen.

Zaterdag gaat hij de hele dag in Veenendaal werken, dan wil ik eigenlijk een dagje sauna doen.
Een zien of ik nog ergens een kortingsbon van kan vinden.

Vanmiddag kwam er afleiding in de vorm van een Snail&Fun vriendin met dochter Norah.
Heel gezellig, van Norah kreeg ik een prachtig mooi Round Robin kaartje en ze zocht wat ATC kaartjes uit in mijn ruilmap. Dan krijg ik van haar weer ATC tjes terug.

Met Jessica had ik een ATC ruil gedaan, dus die ook afgehandeld.

Na flink wat kletsen en kopjes thee en zelfgebakken kokoskoekjes gingen Jessica en Norah op weg naar de Ikea.

De kokos koekjes die echt net uit de oven waren toen ze aankwamen

De mooie RR kaart van Norah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten