Pagina's

donderdag 29 januari 2015

update ziek zijn

Vanmorgen weer naar de huisarts. Bloeddruk was nog steeds te hoog (is altijd te laag geweest), ECG gaf aanleiding tot doorsturen naar de cardioloog en ook nuchtere bloedsuiker was iets hoger dan normaal waarde. Bezinking is nog steeds veel te hoog. Dus al met al nog geen einde in zicht.

Vocht achter de longen was wel stukken minder. Ik voel me ook weer wat fitter daardoor. Heb vanmorgen weer zelf een rondje met de honden gedaan.
Van de huisarts moet ik rustig aan doen tot ik bij de cardioloog geweest ben.

Als de uitslag van de kweek er is volgt er ook nog een verwijzing naar de longarts en/ of internist.


Het vervelende is ook dat we het net financieel weer wat makkelijker kregen met mijn inval loon erbij en ik nu niet kan en mag werken. En niet werken is geen geld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten