Pagina's

dinsdag 27 januari 2015

Nog steeds ziek

Ik ben nooit echt ziek en kom ook zelden bij de huisarts.

Maar nu blijf ik er komen.  De tweede antibiotica kuur had weliswaar zijn werk gedaan maar omdat ik nog steeds erg kortademig was en ernstig hoestte heb ik gisteren toch maar terug naar de huisarts gegaan. 

Die vond het allemaal toch wel verontrustend.  Constateerde vocht achter de longen en had op de foto en vergroting van mijn hart gezien.  Ook was mijn bloeddruk wat verhoogd en omdat die normaal juist aan de lage kant is was dat allemaal niet best.
Ik mocht er naar het zkh om bloed te prikken en een ECG te maken kreeg een recept mee voor plas tabletjes en een afspraak voor donderdag.
Met de opdracht vooral rust te houden.

Gisteravond even gegoogled op vergroot hart en vocht achter de longen.  Daar had Ik beter niet kunnen doen dus snel vergeten maar.

1 opmerking: