Pagina's

woensdag 4 juni 2014

zomer challenges

Op de Zomer craftorij is de zomer challenge al gestart.

Opdracht 1 was druppels. Ik maakte 2 kaartjes, was met beide niet 100 % tevreden. Maar het 2e kaartje heb ik gebruikt. Ik kleurde het kaartje met Tinta goudkleurige inkt, embosste het daarna met dots. Stempel van een zeemeermin en een schelp en witte druppels met blanke tinta inkt en blauwe druppels met acrylverf. Blauw strookje bestempeld en erop geplakt.


Opdracht 2 was koffie/thee. Ik kleurde de achtergrond met sterkte thee, stampelafdrukje erop en bewust scheef gestempelde letters.


Opdracht 3 was mosaik.

 Achter grond gekleurd met memento inkt in de kleur Llilac Posies. Cirkel getekend en ingevuld met restjes papier. Klok erin getekend en de spreuk erop gezet.


Opdracht 4 is gebruik zwart/wit en nog 1 kleur. Ik koos voor zwart/wit /rood. De achtergrond is met rode en witte acrylverf in een soort zeefdruktechniek. De stempels erop gezet, Love gestempeld en NEW is een stukje behangstaal.


Ik kijk alweer uit naar de volgende opdracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten