Pagina's

zondag 6 april 2014

Hobby kamer

Afgelopen week ben ik bezig geweest met het opruimen en uitzoeken van de inhoud van mijn hobbykamer.

Ik wilde de boel reorganiseren, maar daarvoor eerst alles eens goed uitgezocht hebben.
Via de weggeefhoeken op facebook is er dan ook behoorlijk wat van eigenaar gewisseld, kinderpatroonbladen en kinderstofjes heb ik voorlopig niet meer nodig.

Ook mijn voorraad gewone patroonbladen heb ik uitgezocht en deels bewaard, maar deels ook weggedaan.

Nu heb ik nog wat dingen staan, die opgehaald moeten worden en nog een map vol roos patronen en een tas vol lappen die ik op MP ga zetten.

Alles is uitgezocht dus en ik heb lekker geschoven met mijn werktafels tot ik een indeling had die me beviel.




3 opmerkingen:

  1. Ziet er een mooie kamer uit om te hobbyen. Ik heb er voorlopig nog geen maar, ik palm wel heel de leefruimte in ;). Soms wel eens nodig hé om te herorganiseren. Kan je er weer een tijdje tegen. Ook weer hoobygerief tegengekomen dat je niet meer wist dat je dat nog liggen had? grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kamer heb je gekregen zeg, echt super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit Catharina. Daar kun je weer heel wat uurtjes aan de hobby.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen