Pagina's

maandag 14 april 2014

afvallen en bewegen

Vorig jaar was ik begonnen met een running programma maar door ziekte, ongemotiveerd zijn en de fibromyalgie en natuurlijk de operatie in januari bleef dat erg hangen.

Afgelopen week ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er klaar mee ben, klaar met de pijn door de fibro en het cirkeltje waar ik steeds in blijf hangen, maar vooral klaar met de overtollige kilo's die er zo heel langzaam af gaan.

Tijd voor actie. Omdat ik inmiddels een andere telefoon heb en die te groot is voor de zak van mijn loopshirt, van zoonlief een oude MP 3 gekregen, daar het programma van Evy opgezet en zaterdag voor de eerste keer gaan lopen.

Het viel niet tegen (niet mee ook) van de intervallen die je hardlopend moest doen, gingen die van 1 minuut goed, die van 2 minuten moeizaam en niet tot het einde en die van 3 minuten waardeloos. Maar wat ik niet redde in een flink tempo gestapt, dus de beweging is er.

Vandaag voor de 2e keer (en dezelfde les gedaan, niet zoals Evy zegt les 2, die doe ik pas als ik les 1 goed kan doen) en het ging al beter.

Wel de laatste hardloopperiode erge pijn in mijn kuiten die bleef aanhouden tot ik thuis was en daar langzaam afzakte.

Overmorgen weer les 1!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten