Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Je zou er depressief van worden

Afgelopen weken had ik weer een aantal sollicitaties weggedaan. En 1 voor 1 druppelen de afwijzingen weer binnen.
Hopeloos word ik daar van.

Tel daarbij op dat vorige maand mijn loon betaling al niet klopte en dat ik nu ook nog ruim 5 dagen mis.
Ik weet de 25e is Nog niet om,  maar toch.

Ik zou zo graag wat vastigheid willen. 
Om een band met de leerlingen op te bouwen,  om te weten wat ik aan toe ben ( en niet af te moeten wachten of ik al dan niet gebeld word) en om elke maand een  normale uitbetaling te krijgen.

Maar voorlopig dus niks,  er loopt nu nog 1 sollicitatie en ik zag er 1 die me eigenlijk te veel dagen is, maar waar ik maar op ga reageren.
Ooit zal er toch wel iets op mijn pad komen.?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten