Pagina's

donderdag 9 januari 2014

Auwie

Gisteren was de operatie dag. Ik moest er om 8 uur zijn en zou om kwart over 8 geholpen worden. Anesthesist was klaar, ik was klaar, maar de gene die moest opereren was er nog niet. Daar moesten we op wachten.
Vooral heel vervelend voor Riche, want hem was verteld dat ik na een uur wel weer in de uit slaap kamer zou zijn en dat hij er dan bij geroepen zou worden, en als dat dan bijna een uur later is, geeft dat toch reden voor ongerustheid.
In de uit slaap kamer kreeg ik gelijk ijs tegen de zwellingen en doekjes voor het bloeden.
Doordat ze tijdens de operatie ook nog de mond delen waar ze bezig zijn extra verdoven, had ik daarna van die zoeloe lippen.
Na een stukje lopen, even plassen en een slokje water, wat niet zo goed ging want slikken wilde niet zo goed, praten trouwens ook niet, mocht ik naar huis.
Thuis bed ingedoken en volgens voorschrift flink gekoeld en pijnstilling genomen.
Bloeden stopte uiteindelijk, pijn viel ook mee.
Water gedronken en later wat vla gegeten.
De nacht ging redelijk, om de 3 moest ik w wakker gemaakt worden om te koelen. En op een bepaald moment was de pijnstilling uitgewerkt.
Nu weer nieuwe pijnstilling erin, wangen en lippen zijn dik en stijf, dus blijven koelen en ik heb koorts, dat was ook aangegeven als bijverschijnsel en dan krijg ik het ook.
Straks moet ik de protheses eruit halen en schoon maken, hele onderneming, dus daar ben ik moet voor aan het verzamelen.
Later meer.

2 opmerkingen:

  1. Geen last van bloedverlies? En wanneer is de controle???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja flink bloedverlies , en woensdag de controle en de hechtingen eruit.

      Verwijderen