Pagina's

zondag 22 december 2013

December swap

Al een paar jaar doe ik via een facebookgroep mee aan een december swap (en soms ook aan andere tussendoorswaps) de bedoeling is dat je een doos vult met 8 tot 15 cadeautjes waarvan minimaal de helft zelfgemaakt is.

Ik heb helaas vergeten van mijn verstuurde swap fotootjes te maken, hopelijk doet mijn swappie dat nog, dan kan ik die erbij zetten hier. Hier de foto's die mijn swapmaatje maakte:




Van mij ontvangen pakket heb ik natuurlijk wel foto's gemaakt:





 Er zat van allerlei leuks in,  onder andere een sjaal in zwart/grijs, dus past geweldig bij mijn winterjas. Een cookie in a jar, lekkers voor de hond. Voor Francesca One Direction potloden en oorbellen. Een heerlijk kussen, kerstversieringen en bakvormen in de vorm van een kerstboom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten