Pagina's

zaterdag 16 november 2013

Zwaar en vermoeiend

Het valt me zwaar, deze langdurige invalgroep. De dinsdagen in groep 8 zijn leuk en gezellig, ook al is dat ook geen hele rustige groep, maar wel een goed handelbare groep. De rest van de week in groep 7 (vorige week 4 dagen, dus een full time werk week, vanaf deze week de woensdagen vrij). Die groep is echt een lastige groep, ik ben soms meer politieagent dan leerkracht.

Een aantal kinderen die zich echt misdragen soms, een aantal die zich daarin mee laten slepen en een aantal die daar echt de dupe van zijn. En dan nog de middengroep.

Ik was al door collega's die deze groep eerder hebben gehad gewaarschuwd, deze groep zuigt echt al je energie op. En dat is waar, na zo een werkdag ben ik helemaal op.



In de drukte van de groep speelt natuurlijk de tijd van het jaar ook mee, zo in de aanloop naar sinterklaas en daarna door naar de kerst, zijn alle groepen drukker dan normaal.

Maar goed, ik zet gewoon door en zal blij zijn als het over een paar weken kerstvakantie is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten