Pagina's

dinsdag 29 oktober 2013

Tijdelijke vervanging

Donderdag werd ik gebeld door 1 van de poules waarvoor ik regelmatig inval of ik het zag zitten om  een ingewikkelde langdurige vervanging te doen.
Natuurlijk zag ik dat zitten, die mij kent weet dat ik een beetje uitdaging niet uit de weg zal gaan.

Later op de dag werd ik gebeld door de directrice van de school met wat meer uitleg. Het zou gaan om 1 of 2 dagen  (1 in groep 7 en 1 in groep 8) in ieder geval tot aan de Kerstvakantie en daarnaast in dezelfde groep 7 vervanging voor een re-integrerende juf. Eerst de rest van de week, en dan langzaam aan gaat zij opbouwen en ik dus afbouwen.

Maandag op gesprek geweest, vanmorgen kennis gaan maken met de groep en vanmiddag de verlossende mail, morgen beginnen.

Lekker even wat vastigheid en niet meer steeds hoeven wachten tot ze bellen/mailen/ smsen met een inval aanvraag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten