Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Mijn eigen uitdaging navolgen

Zoals ik in een eerder blogje schreef heb ik mezelf de uitdaging gegeven om tot aan de zomervakantie geen nieuwe materialen meer te kopen, maar eerst het oude op te maken.

Ik maakte de afgelopen dagen 3 kaartjes met restproducten. 2 daarvan zijn al op hun plek, dus die kan ik hier showen.



Het zal jullie waarschijnlijk wel eens eerder opgevallen zijn, maar ik heb iets met vlinders.
Ze komen dan ook regelmatig op mijn kaartjes terecht!



2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Mooi voornemen. Ik maak ook regelmatig kaartjes met mijn overschotjes.

    Je kaartje is ook heel leuk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je houdt je goed aan je eigen uitdaging :-), dat is erg knap en ik vind je beide kaarten erg leuk geworden!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen