Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

Naar de Sauna

Morgen, ga ik heerlijk met mijn zusje op pad naar de sauna.

We proberen eens in de zoveel rijd samen een dagje sauna te plannen. Meestal met een bon via vakantieveilingen zodat we er lekker uit zijn voor leuke prijzen.

Zo ook deze keer. Op https://www.vakantieveilingen.nl/ bood ik mee op een dagje sauna voor 2 personen inclusief een chocolade Rhassoul behandeling, een rondleiding en koffie bij aankomst bij http://www.sauna-oase.nl/. Ik won de veiling uiteindelijk (na dezelfde veiling een flink aantal keer heel hoog te zien oplopen) voor 24 euro. Geen geld dacht ik zo.

Omdat ik bij de reservering lid werd van hun nieuwsbrief kreeg ik in de nieuwsbrief ook nog een bon waarmee we voor 7,50 pp deel kunnen nemen aan een lunchbuffet. Ook leuk dacht ik zo. We gaan er een gezellige en lekkere dag van maken. Ik heb er zin in en mijn tas staat al gepakt.

Ik ga als ik op vakantieveilingen kijk altijd voor mezelf bepalen wat het maximale bedrag is wat ik voor een bepaalde veiling wil betalen, en daar bied ik dan ook niet boven. Zo heb ik al meermaals leuke dingen voor erg leuke prijzen weggehaald. Dagjes pretpark, saunabezoeken, maar ook hotelkamers en kampeer en andere vakanties.

Soms lopen veilingen belachelijk hoog op, maar soms gaan ze er echt heel voordelig uit. Kwestie van juiste tijd kijken en bieden denk ik.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten