Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Restjes kaart

Behalve de echt kleine snippertjes bewaar ik eigenlijk alle restjes papier. Ik heb een houten kistje met glazen deksel en een aantal vakken waar het dan gesorteerd ingaat.

Natuurlijk gebruik ik er wel eens wat uit, maar over het algemeen gaat er meer in dan uit. Ik heb me dan ook voorgenomen om elke maand minimaal 1 kaart met alleen maar restjes uit de bak te maken.

In dat kader kwam de challenge op Elke Kaart Een Feestje dan ook op het goede moment.
Die challenge is namelijk  Eigen designpapier maken dmv dunne strookjes papier!



4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Heel leuk gedaan met die strookjes papier.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!
    Gezellig dat je meedoet bij EKEF
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje! Leuk gedaan. En leuk dat je meedoet bij EKEF. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en stijlvolle kaart.

    Leuk dat je mee doet met onze challenge.

    Groetjes Aletta

    Elke Kaart Een Feestje

    BeantwoordenVerwijderen