Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Diploma uitreiking





Gisteren dus de diploma uitreiking. Natuurlijk ging het niet zoals het moest. Eerst klopte de indeling al niet en was ik ergens anders ingedeeld, dat was op tijd rechtgezet. Maar nu waren er bij deze zitting 6 in plaats van 5 en pas op het moment dat nummer 6 aan de beurt was kwam er iemand achter dat je dan ook 6 rozen moet hebben en geen 5.

Mijn begeleider zou een verhaaltje over mij houden, alle andere begeleiders vertelden over de scripties enzo en die van mij las een stukje voor uit een kinderwoordenboek en schilderde mij af als een soort debiel omdat ik sneller en meer had gewild. Het kwam er op neer dat er niks aan de PABO had gelegen maar dat ik gewoon niet spoorde................ Of zoiets, heb het min of meer langs me heen laten gaan.

Toen moest ik het diploma tekenen................... en was er geen diploma, alleen een kopie. Terwijl ik heel duidelijk aangegeven had dat ik gisteren het origineel wilde krijgen (je kon ook kiezen voor een kopie en dan op de afsluitende zitting op 28 juni, je origineel, maar ik wilde dat niet, was er goed klaar mee). Gelukkig was er een andere docent, die wel snel handelde en nog voordat de volgende getekend had, al met mijn diploma te voor schijn kwam.

Maar het is precies wat  PABO Arnhem is en doet, fout op fout, incompetentie op incompetentie, en nooit toegeven dat het fout zit, ook nu niet.

Maar ik heb mijn diploma en hebben is houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten