Pagina's

dinsdag 3 april 2012

hooikoorts

Gisteren was ik op de PABO aan het werk geweest aan mijn scriptie. Ik wilde mijn begeleider ook graag spreken maar die was druk. Dus de vragen maar per sms gesteld. Man reist van Arnhem naar Den Bosch met de trein en gebruikt die tijd altijd om smsjes van studenten te beantwoorden.
Met zijn antwoorden kan ik verder en dat was precies wat ik voor vandaag gepland had.
Maar helaas...........................................

Vannacht werd ik wakker met een wattenhoofd, keelpijn, hoofdpijn en op elkaar geplakte oogleden. En een lekkende neus en ogen. En al ene par dagen had ik last van eczeem en dat is overnacht ineens dubbel zo erg geworden.
Dit is niet iets nieuws en dat herken ik als een aanval van hooikoorts. Hooikoorts medicatie werkt niet echt denderend als het zo erg is, maar ja ik moet toch wat.

Dat moet toch wat is dus een geval van moet helemaal niks. Ik ben al de hele dag in bed, hoofdpijn komt en gaat en is met pijnstillers niet echt weg te krijgen. Neus en ogen blijven lekken.
Kortom, ik heb geen letter aan mijn scriptie gedaan. Nu maar hopen dat ik morgen meer energie heb en me beter voel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten