Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

zomaar alleen

Zoals gewoonlijk is manlief werken, en zou ik vanavond alleen met de meiden zijn.
Begin van de middag sms'te Stefanie echter al dat ze in Amsterdam zou blijven omdat de weersverwachtingen niet goed waren en de NS daar nooit echt lekker op inspeelt.

Vervolgens berichtte Dominique dat ze met klasgenootjes de stad inging  en niet thuis zou eten. Ze was uiteindelijk half 11 thuis en dook toen gelijk het bed in omdat ze morgen vroeg moet werken.

En daarna belde het beste vriendinnetje van Francesca of Francesca mocht komen logeren, dat mocht, dus die vertrok ook.

En zo zat ik alleen. Nou ja alleen, met 2 snurkende honden dan.
Maar ik heb me wel vermaakt.

Ik moet er wel aan wennen dat Stefanie nu pas volgende week vrijdag weet naar huis komt, maar ja aangezien ze van de zomer naar de VS wil en daarna een semester in Engeland wil gaan studeren, zal ik er toch echt aan moeten wennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten