Pagina's

maandag 30 januari 2012

studeren

Ik zit klaar op mijn studeerkamer, met een glaasje drinken en dropjes. Dan zou het toch moeten gaan lukken om wat aan mijn scriptie te doen.
Maar ik kijk eerst even op twitter, dan leg ik mijn beurten bij wordfeud en check de mail.
Da kan ik beginnen, maar dwalen mijn gedachten af naar de was die nog opgehangen moet worden, de strijkmand die uitpuilt, het verstelwerk wat er ligt en meer van dat.

Dan kijk ik naar de besneeuwde tuin en bedenk dat ik ook best een lekkere wandeling met de honden kan gaan maken.

Foei nee, aan de scriptie werken, nu maar hopen dat ik inspiratie heb.
Ondertussen fröbel ik nog wat medailles in elkaar voor het carnaval op mijn stageschool, maak kaarten klaar voor verzenden en heb nog geen letter aan mijn scriptie getypt vandaag.
Ik ga toch maar eerst die was ophangen en een nieuwe aanzetten en dan weer even twitter kijken en zien of er nog iemand een woord gelegd heeft bij wordfeud.

Had ik deze afleidingen vroeger ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten