Pagina's

dinsdag 1 november 2011

vakantie voorbij

De herfstvakantie is weer voorbij, van het studie schema wat ik gemaakt aan het begin van de vakantie is weinig terecht gekomen, maar een weekje aanrommelen is ook wel lekker (en nodig).

Vandaag was mijn eerste dag stage na de vakantie en ik moest wel weer even wennen. Op de gymles na heb ik de klas lekker alleen gedraaid.
Na schooltijd zijn we met de bovenbouwsectie naar de orthotheek geweest voor spel en verrijking  materialen op taal en reken gebied. We hebben flink wat uitgezocht en dinsdag wordt het allemaal netjes op school afgeleverd.
Dan kunnen we er lekker mee aan de gang.
Al met al was het 18.00 uur voordat ik thuis was, dus een flink lange dag. Morgen overleg over de kerst, dus ook een langere dag dan normaal en dan is de helft van de stageweek weer om.

Volgende week 2 ouder avonden en nog een vergadering, dus ook een aardig volle week voor de boeg.
Maar ik geniet er enorm van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten